Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Whisky
OS-GULD I HOCKEY!

Den satt fint! Nervig och svettig match... MEN SÅ SKÖNT MED ETT VÄLFÖRTJÄNT GULD!
(BE) :-E (P) :-))))) :-)-) :D
Användarvisningsbild
av kez_style
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :DDDDDDDDD Bengt Åke gustavsson fick uppdrag att ge sverige guld i sin första tunerings (os) vilket han gjorde... bra coach bra spelare = guld
av Teemu
Helt förtjänat guld anser jag det inte vara med förlust i matcher innan... Finns ju lag som inte förlorat på vägen till finalen :) Men man får ju gratulera grabbarna iaf. :)
Användarvisningsbild
av Brainy
Ja det var riktigt skönt!

Dock lite väl nervigt. Vi skulle äta lasange igår så vi förberedde allt och ställde sedan in den i ugnen under andra periodpausen. Sen efter halva tredje perioden så skulle tjejen ta ut den och hälla på mer ost. Sen när matchen var slut och jag skulle plocka ut lasangen så hade hon haft så bråttom tillbaka till matchen att hon glömt ställa in den igen :roll:

Men vid en sån där guldyra kan man ta att man får vara hungrig 10min till :)

Grattis till ert sjätte silver Finland.

/Anders
av Teemu
Brainded skrev:Ja det var riktigt skönt!

Dock lite väl nervigt. Vi skulle äta lasange igår så vi förberedde allt och ställde sedan in den i ugnen under andra periodpausen. Sen efter halva tredje perioden så skulle tjejen ta ut den och hälla på mer ost. Sen när matchen var slut och jag skulle plocka ut lasangen så hade hon haft så bråttom tillbaka till matchen att hon glömt ställa in den igen :roll:

Men vid en sån där guldyra kan man ta att man får vara hungrig 10min till :)

Grattis till ert sjätte silver Finland.

/Anders
Hehe lite förvirrat fruntimmer där :) Eller är inte alla fruntimer det förresten? (B)
av Jeppe.R
Bara så skönt!

(Nog för att Innebandy är bättre...)

Istället för polering och lackskydd va[…]

Verkstadsbesök idag. Det som påstå[…]

965 -97 Ingen gnista.. (B63)

Borde inte spela någon roll var du tar jord […]

Fick pris på byte av batteri för total[…]