Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eccy243
Finns det någon här som vet var man kan köpa fjäderspännare av "proffsmodell"? Jag menar inte den typen som säljs på Biltema och så. Utan jag menar den typ som har två tallrikar förbundna med en skruv. Om ni förstår vad jag menar.

Var kan man köpa en sån? Kostar?
Alla ställen har ju bara den billiga typen.
av *pettson*
eccy243 skrev:Finns det någon här som vet var man kan köpa fjäderspännare av "proffsmodell"? Jag menar inte den typen som säljs på Biltema och så. Utan jag menar den typ som har två tallrikar förbundna med en skruv. Om ni förstår vad jag menar.

Var kan man köpa en sån? Kostar?
Alla ställen har ju bara den billiga typen.
Inte biltema..
Men ändå samma verktyg som dom har drygt 2500kr billigare än andra?..

kika på verktyg nr:19-1264 det kostar 2599:- Jag har det själv, har inga anmärkningar.
Användarvisningsbild
av alex960
eccy243 skrev:Kalasbra *pettson*! :-)-) Det verktyget hade jag helt missat. Gäller bara att ta sig till närmaste Biltema då. 218 km till Trondheim, eller 238 km till Sundsvall. :P
haha jag tyckte jag hade långt typ 4 mil
Användarvisningsbild
av Fluffen
Bima har ju en fjäderspännare för 3580kr plus moms. Kanske kan vara nått?
Du har väl inte lika långt till volvo misstänker jag. :roll:
Autoexperten har en för 4 800kr inkl moms.
Inte kul att åka 44 mil för en fjäderspännare, även om den är billigare.
av *pettson*
Men grejen är väl den att litar han på nån så kan man ju be nån som bor närmare knalla in på biltema och helt enkelt posta verktyget åt honom. Det skiljer ju bara *några tusen kronor* mot mekonomen eller bima osv. Det går säkert att göra upp.
Användarvisningsbild
av cybermunk
eccy243 humm du hade ju lagom långt till Feltema satan jag har bara ca 5656 Meter till närmaste.

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]