Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Gizz
Jag ska hjälpa farsan att bygga garage. Lär ta en stor del av semestern. Men något annat ska man nog hinna med också. Funderar på en tur till Berlin, det var några år sedan sist så det skulle vara skoj.
av Knasen
Vi tänkte åka en sväng i Tyskland, och bo några nätter på hotell i Hamburg + några andra ställen, vi får se, sedan skall jag vänta på våran nya bil en C30 med 2.0D, kinetic, beställning göres nästa vecka, när min fru har bestämt färgen. :D :D :D :D :D
av Tranan
Ta MC kort och så jobba blir ingen semester för än i Augusti (lagom till Vallåkra)
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Bastu varje kväll :) & Njuta av det fina vädret 8)
Användarvisningsbild
av ovelindh
Bygga båtar hela sommarn... men snart semester då ska man dricka öl och bada i kanalen...
Användarvisningsbild
av 855glt-97
Skev innan att jag skulle till Fun City i Varberg, kan ju säga att jag inte var speciellt imponerad av stället. Sämre service får man leta efter. Orkar inte skriva allt här men vill ni läsa mina ord om det så har jag skrivit lite på vår blogg på http://www.beatrice.tk
Användarvisningsbild
av ~Kalle~
Började fundera om sommaren var över när termometern inte visade mer än 10 grader i juli men nu är den uppe på 17 grader :roll:

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]