Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Hej kompisar.
Jo min kära fru har köpt en resa till Budapest i födelsedagspresent till i sommar då jag blir "Gubbe" ordentligt, ja jag fyller ju 60 i sommar (fast så gammal känner jag mej inte) Ja om någon av er har varit där så kan man ju alltid räkna med att få lite tips om vad man ska eller måste se när man är där. Jag läste om nån loppmarknad som borde besökas ?:-/ Någon som vet ?:-/
Alla tips är välkomna om vad som är värt att beskåda, så ni mina vänner där ute ge mej nu lite tips och gärna på bra musikpubar, för det gillar jag :-)-)
Det där med ölen och salamin tror jag att jag fixar själv :mrgreen:
Ja vi ska bo ganska nära city på Pestsidan som ju ska vara den bästa sidan vad jag fått lära mej av vänner som varit där.
MEN :-O) Bra tips är ALDRIG fel :-)-)
Grammse skrev:vetten om jag varit där så skulle du få veta alla bra sevärdigheter men man har ju knappt varit utanför sveriges gränser :roll:
Synd att du inte vet men någon annan då????

Hade knappast varit utanför gränsen heller sen förra året då vi var i Prag och det var en upplevelse som jag verkligen kan rekommendera
Ja och nu har jag ju fått lite smak på resandet :-O) HeHe :mrgreen:

Kom igen ni har till söndag före 15:00 på er sen far jag.

PS. Till alla bovar som läser att jag ska resa bort "Så glöm det" Både sonen och min "varg" kommer att vakta huset" DS.

Lika bra att tala om det för dom också ??:-/ Eller hur :-O)
Har tyvärr inga tips, men du kan få ge några när du kommer hem för jag åker dit
24/7 och tittar på Formel 1 på Hungaroring
Vet ju inte hur det ser ut där nu, var där för 16 år sen, men något som jag minns var margaretabadet (tror jag det hette), skön miljö där man kunde sitta i baren i polen. Men som sagt, det var 16 år se

Tmap sensor på insuget? Alternativt egr som […]

Bump! Har även liknande problem! Finns det n&[…]

Funderar på att leta lite på skroten[…]

Det börjar bli hög tid att bagageutr[…]