Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av vetten
Ticken skrev:
vetten skrev:Ingen kan väl sörja en pedofil :-O)
Har läst igenom hela tråden och undrar om du inte skriver sådär bara för att irritera?

Jag är ingen stort fan, men jag har respekterar det faktum att han var en av världens största artister och att så vitt jag vet så har vi inte många som kommer upp i samma "klass" som honom.

Och hela pedofil snacket då?

Litar du på ALLT som sägs i media? Vet du hur mkt pengar som ungjävlarna som anmälde honom får för detta?
Det är bara det som det handlar om, han har pengar, dom vill ha pengar och då hittar man på nått skit.

Jag tror inte alls att han har gjort något sådant, jag kan ju hålla med om att han var jävligt underlig, men å andra sidan så hade han ingen som helst barndom själv så tro fan att man blir rätt märklig då lixom.

/Ticken
Men jag skrev ju att i ett så korrupt land som USA så är det ju bara pengar som talar och inget annat utan BARA PENGAR.
I Svergie så kallas det MUTOR :-(O)
av Lövet
Bullshit vetten och det vet du. Eller så är du inte smartare och då är det riktigt illa.
Användarvisningsbild
av vetten
andreas_lofgren skrev:Bullshit vetten och det vet du. Eller så är du inte smartare och då är det riktigt illa.
Jo USA är det mest styrda och korrupta land i världen. Där styr bara PENGAR och inget annat. Snacka om polisstat eller ska vi kalla skiten för vad det är :-O) En jävla kommuniststat som är helt toppstyrt och det är BARA PENGAR till dom som redan har och kan sko sej mera som gäller och det vet du nog också innerst inne :oops: Eller är du också köpt?

Nu tänker jag skita i den här länken och inte skriva mera här, så om det ska diskuteras om detta mera så får den som vill skapa en ny tråd så kanske jag lägger en och annan åsikt där :-(O)
MEN ?:-/ Det vet man inte ??:-/ HeHe :twisted:
Användarvisningsbild
av Nexus
Då låser jag den själv då det spårade ur lite väl mycket.Tanken var inte riktigt att det skulle bli så......
åsikter kan och ska man ha men det behöver inte förstoras upp så enormt mycket!

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]