Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Själv tycker jag bäst om verktygslådor i plåt, klassiska modellen där man viker ut för att öppna, sen har man ett stort fack i botten och 1 eller 2 på varje sida (totalt 3 eller 5 fack alltså). I dom facken sedan kan man själv göra skiljeväggar om det inte finns.

Jag har flera såna olika lådor. Den vanligaste 5-facks har jag organiserat såhär:

I botten är det fasta blocknycklar samt lednycklar med storlek 14 o över (o över 9/16"( och spärrskaft/handtag, förlängare, stor skiftnyckel, kulhammare, rörtång m.m. I dom närmaste facken har jag sedan på ena sidan mejslar, på andra sidan diverse saker (låsringstänger, polygrip, litet brytjärn o.s.v). I dom översta facken har jag på ena sidan tänger samt fasta nycklar 5-13 (block o led), och på andra sidan skruv/muttrar samt hylsor 8-32.

3 facks brukar jag ha allt i nedersta förutom tänger, mejslar, skruv/mutter som är i dom två facken, även en av varje av dom vanligaste block ligger där, typ 7, 8, 10, 13.

Men alla är vi ju individuella och vill ha det ordnat på "sitt" vis :)

Jag fullkommligen hatar dock dessa plastlådor med ett löstagbart tråg, där kan man verkligen inte organisera något.
Grymt med lite bra alternativ, tack!

Men! Amarace, jag håller med dig delvis, jag är inget stort fan av dom där plåtlådorna men jag gillar inte plastlådor som är fulla med verktygen till höger och vänster..

cybermunk, tack för lite alternativ.. efter att ha kollat på alla så tror jag att modellen jag ändå söker är nog åt plastlåda hållet fast modellen större med mera fack och lådor och så.

/Ticken

Frontspoiler 39854555 Tröskel V […]

Kanske dålig kontakt, ska försöka […]

Foringer / Bussinger V90 CC

Om du bör byta mer än endast bakre l&aum[…]

Felkod B5

Jag skulle inte beskriva det som vanligt före[…]