Amarace skrev:Olyckligt med bilen, men ärligt talat, hur mogen är du?
Att smälla till någon sådär kan innebära fängelse för dig och även indraget körkort om det vill sig riktigt illa (det görs alltid en utredning om du är lämplig att inneha körkort också).
Att ta minneskortet är ju stöld (för inte lämnade han det väl frivilligt?)
för det första så har poliset tagit mitt körkort 2 gånger så det här är mitt 3:e körkort jag har nu! för det andra så är jag fan inte rädd för att hamna på kåken IGEN, men klart jag vill slippa åka in igen, men är INTE rädd för det!
för det tredje så kom killen och hans pappa hem till mig idag, killen bad om ursäkt och hans pappa skämdes för vad hans grabb hade gjort. efter som att dom bad om ursäkt och sa att dom skulle stå för reparationen av bilen så lämnade jag tillbaka minnes kortet ( haha men hade ju redan kopierat av filmen på min dator :lol: ) innan dom gick så sa killen att han ville prata med mig ensam, så vi gick bort en bit, han sa till mig så här typ: du behöver inte vara orolig,jag tänker inte anmäla dig för något, jag har ju typ haft sönder din bil, så jag får väll skylla mig själv lite ( och ler när han säger det ).