Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Enda buset jag kan komma på som jag gjort måste vara tokvarva moppen utanför ett flerfamiljshus det blev liv på folket i huset och snuten kom de oxå men det blev ingen åtgärd då vi var 8 pers som tvärnekade till all inblandning och pekade istället på ett annat gäng som var kända för sin bus och olagligheter.
Kasta saker på bilar eller dylika sattyg vet jag inte om jag gjort nån gång dock vet jag att det var lag att hämta all snö inom ett par kvarter om någon alltid parkerade på fel sida om datumparkeringen när man plogade(och trycka upp det under och runt hela bilen) :lol:
Kastade in en stinkbomb i ett hus en morgon när jag cyklade till skolan. Tror de höll på att vädra ut morgonfisen. Ibland tog man crossen till skolan när moppen inte startade kanske inte så mycket till bus men man fick ljuga ganska friskt när polisen stod och kollade på "moppen" bland de andra mt5:orna och dt Mopparna.... Upps här står en yamaha yz 80cc utan lyse.... Den har vi haft på tekniken. Skulle se hur en 2 taks motor funkar. :)

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]

Hm. Och med ID.4. Men du avsåg då en[…]

Ganska säker på att någon h&aum[…]