Besiktigade min gamla 242a gick igenom utan anmärkning :D
Nu går den 2år tills nästa Bes, (Är en 76a blev skattefri i år)
MVH Fredde..
Moderator: Moderatorer
Loner skrev:För första gången i sitt liv idag,Vid besikning så kollar dem väl inte om bilen är trimmad? har aldrig besiktat en bil
och naturligtvis fick den ett blankt papper med sig därifrån 8)
/L
kez_style skrev:Tror nog att dom kan kolla lite extra bekymmersamt om du tex har en turbo under huven och papprena står det inget om detta. Fast har man bara en programvarutrim så är jag ytters tveksam till att dom kommer att märka detLoner skrev:För första gången i sitt liv idag,Vid besikning så kollar dem väl inte om bilen är trimmad? har aldrig besiktat en bil
/L
Teemu skrev:Aiight tack, funderar på trimning av 140 hästaren min... därför orolig för framtida besiktning...kez_style skrev:Tror nog att dom kan kolla lite extra bekymmersamt om du tex har en turbo under huven och papprena står det inget om detta. Fast har man bara en programvarutrim så är jag ytters tveksam till att dom kommer att märka detLoner skrev:För första gången i sitt liv idag,Vid besikning så kollar dem väl inte om bilen är trimmad? har aldrig besiktat en bil
/L
Teemu skrev: Tror nog att dom kan kolla lite extra bekymmersamt om du tex har en turbo under huven och papprena står det inget om detta. Fast har man bara en programvarutrim så är jag ytters tveksam till att dom kommer att märka detNä har du "bara" mjukvaru trimmat så har dom ju inget sätt att kolla det, hur skulle det gå till i praktiken.
Teemu skrev:Det beror väl lite på hur pass mycket som avgasvärderna ändras vid trimningen. Ökar de allt för mycket så börja de säkert "anar ugglor i mossen".kez_style skrev:Tror nog att dom kan kolla lite extra bekymmersamt om du tex har en turbo under huven och papprena står det inget om detta. Fast har man bara en programvarutrim så är jag ytters tveksam till att dom kommer att märka detLoner skrev:För första gången i sitt liv idag,Vid besikning så kollar dem väl inte om bilen är trimmad? har aldrig besiktat en bil
/L