Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Ja, dom ska ju upp med ett till 600-tons-monstrer. Och de krävs ju 6 besättningsmän. 8) Utbilda dig fort som fan, och hör sen av dig till Antonov Airlines. Vem vet? Kanske sitter du och taxar ut ett sånt där monster till en startbana nånstans om 5 år... :lol:
Ja, de kan ju va sant. :lol:
En annan maskin i kategorin: Världens största flygfän. 8) :
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Mil Mi-26 är världen största helikopter. Den här har jag sett live. :shock: En sån här var med och byggde VM6-liften i Åre. Den lyfte upp liftstolparna. Efter att den hade avslutat det uppdraget så åkte den till Bydalsfjällen och satte upp lite vindkraftverk. :D
Nån annan som har funderat på samma sak som jag. Varför är de tydligen bara ryssarna som kan sånt här? Är de bara dom som är tillräckligt galna för att hitta på sånt här??
Okej. Jag har ju lite bilder själv kom jag ju på nu.
Bild

Bild

Bild
Här står en väldigt ung jagrullare bredvid landningsstället. :D

Bild
Jag står kvar långt där nere. :D
Detta var när den stod i Bydalsfjällen och satte upp vindsnurror.
RoadKiller skrev:
bylle skrev:Stod inne på plattan på Kallax då de lastade ur ett litet hjul till ett kraftverk ur en Antonov förra vintern. Helt otroligt stort plan.

Bild

Var också och kollade på den där, dock stod jag inte lika när som du.. :wink:
hmmm jag skulle behöva ett nytt garage?? ser lagom stort ut
Välkommen ut i trafiken

Varit ner och fått igång kylan i bilen[…]

Den borde ju verkligen fått heta ID.7. Ja […]

Icarsoft cr max och Biltemas dosa för Volvo.

Ett körnslag och en vänsterborr så[…]