Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
Ja som rubriken lyder.. surfa in på http://www.smartplate.se/webshop och kolla själva.

Det här kan väl inte vara lagligt det minsta att åka runt med?

Är det någon som har köpt dom här? Funkar det?

Tyckte att det var en så lustig grej att jag måste fråga er om era idéer.. :) Kanske kan man ha en engelsk regskylt och snurra runt den som Bond med hans fina Aston Martin.. 8)

:lol:

/Turbo+
av *pettson*
Men den är inte till för att åka runt med.. Den är till för att skona ryggen på folk som har utställningsbilar :wink: All annan användning vore ju förstås ett lagbrott. :wink:

Gå in under monteringsfliken och titta på filmen. Där ser du den otroligt höga kvaliten med RULLGARDIN som den tydligen har.
Satt på jobbet och kollade in den där sidan först.. Såg inte något annat än den där själv beställrutan..

hehe, kollade in den där filmen.. Alltså, vilket skämt.. Snordyrt och tokolagligt..

Vill man vara fin på utställningen så kan man ju ta bort sin regskylt helt å hållet.. Tycker jag iaf :)

/Turbo+
Kan ju vara så att dom inte vill "uppmana till brott" också...
Lär ju vara praktisk strax innan fartkameror :twisted: men ack så olagligt...
Coolt !

På tok för dyrt men säkerligen användbart för de som måste passera vägtullar ett par gånger varje dag.
För fartkameror är det ju betydligt billigare & mindre olagligt att ta på sig en mask......
Senast redigerad av 1 V70BiFuel03, redigerad totalt 0 gånger.

Hej Nu har det gått ett bra tag och jag har […]

Bokat för besiktning, kunde inte tacka nej ti[…]

Hej Har samma fel här, har haft isär t&a[…]

V90 problem släpvagnsbelysning

Jag köpt hem Mcase-säkringar för a[…]