Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

Då spelar du ju egentligen ingen roll... vare sig jag backar till Win10 eller behåller Win11 som jag installerat manuellt så kommer jag inte får någon säkerhetsuppdatering på någon av dem. Så då kan jag ju lika gärna köra vidare med Win11 och skaffa ett 3e-parts antivirusprogram och hoppas det blir säkert nog.
Hade första versionen av WIN11 som jag installerat genom att göra bypass på HW check och nu slutade MS skicka uppdateringar på den. Funderade på att backa till Win10. Men där slutar ju också uppdateringarna snart.

Nu uppgraderade jag till senaste versionen av Win11 i stället via bypass i alla fall så nu får man alla uppdateringarna får se hur länge det håller...
Fick för något år sedan äldsta dotterns laptop då hon "kommit upp sig" på sitt jobb och har både tjänstebil, tjänstedator och tjänstetelefon. Inte i illa jobbat, hon började som städare på natten på sjukhuset. Har nu hand ä om alla passerkort och flera anställda under sig. Har flera sjukhus och pendlar mellan dom.
Till saken, den har Windows 365 och jag kommer inte överens med den. Installerat Google Chrome (har alltid använt Google, även på jobbet) men den bara "bråkar" med mig och vill att jag hela tiden ska uppdatera program och versioner som jag inte behöver eller vill ha....... Vad göra??? Någon som vet???
En massa felmeddelanden!

Jag sprayade igår kontaktspray i kontaktstyc[…]

Turbo problem V70

lämnade i till verkstaden han fick fram fel[…]

Får inte loss länkarm 740

Kapa bulten på var sida bussningen

Ah, jag tänkte mest på RTTI (som fortfa[…]