Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Schmoyoho
Huga, men ändå häftigt att se sådana här prototyper. Är det Volvo-museumet i Göteborg måntro? Har funderat på att ta mig en roadtrip dit men om det finns sådana här rariteter är ju saken så gott som avgjord.
Användarvisningsbild
av snepo
Schmoyoho skrev:Huga, men ändå häftigt att se sådana här prototyper. Är det Volvo-museumet i Göteborg måntro? Har funderat på att ta mig en roadtrip dit men om det finns sådana här rariteter är ju saken så gott som avgjord.
Ja Volvo museumet. Grymt kul att se. Speciellt de udda framtidsprojekten. Rekommenderar starkt alla att besöka det. Mycket kul att se
Användarvisningsbild
av Allinug
Om du har IPhone 6 och håller den som du skulle hålla en kamera när du tar bilder, så kommer bilderna uppochner.
Jag har lärt mig detta den hårda vägen, för jag har en massa uppochnervända filmer. :evil:

För att bilderna ska bli rätt så måste du antingen hålla mobilen stående, eller som en uppochnervänd kamera. Apple tycker inte att det är något fel att man måste hålla mobilen så att avtryckarknappen för kameran är i undre, vänstra hörnet. (S)
Jag ångrar sååå att jag valde IPhone-telefon framför Android denna gång.
Användarvisningsbild
av snepo
Allinug skrev:Om du har IPhone 6 och håller den som du skulle hålla en kamera när du tar bilder, så kommer bilderna uppochner.
Jag har lärt mig detta den hårda vägen, för jag har en massa uppochnervända filmer. :evil:

För att bilderna ska bli rätt så måste du antingen hålla mobilen stående, eller som en uppochnervänd kamera. Apple tycker inte att det är något fel att man måste hålla mobilen så att avtryckarknappen för kameran är i undre, vänstra hörnet. (S)
Jag ångrar sååå att jag valde IPhone-telefon framför Android denna gång.
Fast jag har android
Användarvisningsbild
av Allinug
Men du håller inte den uppochner då, som en iPhone?
Användarvisningsbild
av snepo
Allinug skrev:Men du håller inte den uppochner då, som en iPhone?
Stående bilder,avtryckaren neråt. Tar jag på bredden,avtryckaren till vänster. Samsung Galaxy S7
installera dragkrok

+1 Köp utan elsats.

Är väl ingen adaptiv farthållar[…]

Venturatuning T8 2024

Samma här var intresserad men hade velat haft[…]

Har en spökande V60 här som ibland kan f[…]