Här kan ni klottra av er sport, politik, efterlysningar m.a.o offtopic!!!

Moderator: Moderatorer

av Nilsson
Bosa skrev:
Nilsson skrev:Haha det första som slog mig var att han borde lacka listerna på dörrarna.. med tanke på att den är nerlackad samt att listena på stötfångare bak+fram är lackade!!

Men han har antagligen dels en fruga som inte kan öppna dörrar, dels ungar som använder tröskel som språngbräda.
Om jag inte har helt fel är det en Ocean Race och sidolisterna på dem är väl lackade i silver. De är inte olackade alltså. :)
Du har rätt! Men tycker ändå att de borde lackas i samma färgton som bilen eller rören vid trösklarna, att ha tre olika färgtoner suger IMHO. :D
Användarvisningsbild
av Brainy
På den här bilen tyckte jag inte det passade alls av någon anledning. Kan den vara sänkt? det tillsammans med r-fälgarna kanske gör att det ser "fel" ut?

Bild

Mobilkameran är verkligen kass när det börjar mörkna!

mvh
Anders
Användarvisningsbild
av ER
Dom där skulle man behöva, fast då 1/2 meter upp så man kan parkera som folk och man slipper samtidigt alla idioter som kastar upp dörrar på andras bilar. Då är det dom som får betala priset för sin idioti och en annan bara gå ut med pustduken och polera av lite färgskrap från andra bilen.

Då börjar vi! Jag tycker att det &aum[…]

Nä, inget Polestarmärke bara för at[…]

Tyvärr (?) innehåller Round Up inte g[…]

Hej Jag kan inte tänka mig att det har n&ari[…]