Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av skidoomackan
hej! jag har ett slutsteg som heter LA-AUTHORITY LA-5000 och är på 600W, 2 channel power amplifier. det står high efficiency mosfet car power amplifier på undersidan. så till frågan! är det någonting att ha??? jag har letar utan framgång på webben, jag betalade 300:- för den (killen som hade prylarna ville inte koppla in allt i bilen igen så han sålde allting billigt, bland annat ett orion slutsteg, 2 spelare, baslåda m.m för en billig penning).
är det någon som vet någonting om steget????????????????
mackan.
av PIMP
skidoomackan skrev:hej! jag har ett slutsteg som heter LA-AUTHORITY LA-5000 och är på 600W, 2 channel power amplifier. det står high efficiency mosfet car power amplifier på undersidan. så till frågan! är det någonting att ha??? jag har letar utan framgång på webben, jag betalade 300:- för den (killen som hade prylarna ville inte koppla in allt i bilen igen så han sålde allting billigt, bland annat ett orion slutsteg, 2 spelare, baslåda m.m för en billig penning).
är det någon som vet någonting om steget????????????????
mackan.
Jag tycker du ska göra det enda rätta och det är att skaffa ett velocity burning desire II som "pungar" ut 5000 watt. dom ligger på 5000:- men dom är värda varenda krona. det kommer att kännar som om du får 10 örfilar i sekunden när du spelar på med det. //Danne

V60 T6 är en fantastisk bil på må[…]

Det låter sannerligen inte hälsosamt at[…]

Normalt på Japanska bilar av dessa årg[…]

3G släcks

Jag lyfter upp frågan igen. Vad gäll[…]