- ons 12 jul 2006, 23:21
Nu har jag skaffat en navigator, laddat in fartkameror via poi-loader, men får inte till det med aukustisk varning för fartkamera, utan endast den visuella varningen, bestående av en liten röd remsa i överkant av displayen(lite svårt att se när man kör). Någon som kan eller har lust att hjälpa mig, har laddat in den senaste mjukvaran i navigatorn.
Jag är även på jakt efter en sk svanhallshållare med sugkoppsfäste i den ena änden(för vindruta) och ett fast fäste i den andra änden, har sett sådana tidigare, men det verkar som alla har slutat sälja dom, tips mottages tacksamt!! Dessa har bla funnits på Clas Ohlson, Biltema mm, men finns inte i deras sortiment längre :evil:
Hoppas att ngn kan hjälpa mig.
mvh
Lennart
Jag är även på jakt efter en sk svanhallshållare med sugkoppsfäste i den ena änden(för vindruta) och ett fast fäste i den andra änden, har sett sådana tidigare, men det verkar som alla har slutat sälja dom, tips mottages tacksamt!! Dessa har bla funnits på Clas Ohlson, Biltema mm, men finns inte i deras sortiment längre :evil:
Hoppas att ngn kan hjälpa mig.
mvh
Lennart