Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av mav
Hej. Jag har en V60 2012, MY2013. Jag undrar om det går att lägga in fartkameror för europa i navigatorn. Finns det köpa eller var kan man ladda ner detta?

mvh M.V
Senast redigerad av 1 mav, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av 2013xc70
mav skrev:Hej. Jag har en V60 2012, MY2013. Jag undrar om det går att lägga in fartkameror för europa i navigatorn. Finns det köpa eller var kan man ladda ner detta?

mvh M.V
. Odins poi.no. Det er gratis. Hvis du lurer på hvordan du gjør det så spør, så skal jeg svare.
av mav
Jag tackar för svaret. Skall prova att ladda in i Navigatorn.

Mange takk / Mathias Gbg.
av mav
Hej igen. Skall jag ladda ned hela denna fil ATK_Eu_Desember_2012_GPX.rar
(4298k)
med allt innehåll? vet du hur många länder är i filen?

/Mathias
Användarvisningsbild
av 2013xc70
[quote="mav"]Hej igen. Skall jag ladda ned hela denna fil ATK_Eu_Desember_2012_GPX.rar
(4298k)
med allt innehåll? vet du hur många länder är i filen?

Det er hele eu. Ladd ned hele filen og når du setter usb i bilen må du åpne filen så du ser alle fartgrenser og legge inn en og en. Jeg gjorde dette for noen mnd siden, skal legge inn den nye i morgen, skal ta det trinn for trinn da. Litt kaldt i dag !
Användarvisningsbild
av 2013xc70
Da har jeg lagt inn den oppdatterte fartskamera listen. Jeg er ingen expert men skal forsøke å få frem hvordan det gjøres. 1. Last ned et program som heter winrar. Så til odins poi linken i et innlegg over. Ved enden av linjen som begynner med ATK er det en pil, klikk på den pilen og last ned poibasen. Så velger du å åpne dette , da åpner det seg i winrar. ATK eu. Dobbelklikk på den og den åpner seg og blir til strekningsmålin, redlight og fotobokser. Velg extract to i verktøylinjen og så velg usb enheten og så ok. Så ut i bilen, putt i usb og sett på navigasjon, i menyen der velger du last inn/rediger poi. Da ser du streknings måling, redlight, og fart boks. Åpne først fartsboks og legg inn en og en fartsgrense, slik fortsetter du med alt sammen. Detter tar ca 20 min. Da får du fartgrense skilt på navigasjons bilde og lyden av "kirkeklokker" når du nærmer deg fartboksen.
230fk går snålt

Skulle tro det är 984 box jag har Ok, jag t[…]

Går ryckigt vid jämn lite gas

Hej! Har en Volvo V70 2009 med D4204T som har g&ar[…]

Nope, tar man BE nu så är högst[…]

Kolla på insidan av fälgen om där […]