Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Variosboy
Är inte helt säker på vad du egentligen menar och försöker säga, men den "värsta" stereon hittar du en en bil utrustad med premium sound. Vilka paket det ingår i spelar väl mindre roll??

Sätt dig i bilen, tryck på Power på stereon så ska det komma upp i displayen om det är Premium sound eller om det är någon annan..
av S.t.r.a.n.D
Det finns väl nått ljud-paket eller tekink-paket som det kanske ingår i, ej säker. Men det ingår inte i Summum iaf så att det ingår i Momentum tror jag inte. Jag har Summum och har bara HP med HU-850.

Variosboy: Det beror på vilken årsmodell av XC70 han menar. Är det -04 som han har i sin info så står det inte när du startar stereon, det för det bara på senaste modellen, nya karossen..
av S.t.r.a.n.D
Hans frågeställning är enormt otydlig. Men eftersom han skrev värsta stereon i rubriken och frågar vilket paket det ingår i så antar jag att han undrar i vilket utrustningspaket Premium Sound ingår i. Det ingår iaf inte i något av "huvud-paketen" Summum, Momentum, Kinetic osv. Däremot ingår det i "Teknikpaket Premium Sound på dom senaste modellerna. Kan ingå i nått fler också. Vet inte hur det var för några år sedan.

Sen kan man ju undra vilken årsmodell han undrar över. Ska man vara petig så skriver han momentum samt att han har XC70 -04 som sin info. Momentum kom väl i samband med faceliften -05, men naturligtvis fanns det motsvarande för de innan faceliften, buissness, +, ++...

Så förtydliga gärna din fråga och info om bil så ska vi svara bättre kanske...

Hade inget sådant verktyg. Går att m[…]

Fel centerhögtalare?

Någon som kan bekräfta om det bara &[…]

Går fläkten/fläktarna som dom ska?

Byta a/c-kompressor själv?

Om jag tänker rätt är det 2-liters […]