Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Volvoduett1965
Tjänna ! Vill börja med att säga att jag inte kopplat in själv sterion eller 5.25 orna i framdörrarna..

Jag har ett ljudsystem med en sterio ifrån Pioneer, två 5.25 or i frmadörrarna utav märket gas, sen har jag två 6x9:or i hatthyllan( Okapad a-traktor så lång hatthylla) sen har jag en 10" bas i bakluckan vänd bakåt? :S Sen ett slutsteg utav okänt märke samt okänt watt? :P

Nu är det så att när jag stänger av bilen så är det som att slutsteget stänger av sig och sätter på sig hela tiden.. och då blinkar självklart steriokonsollen också..? Kan de va felkopplat ? Sen har själva sterion lagt av så jag inte kan byta låt eller byta till aux usb fm.. vad F*N kan de vara ? ser inte heller någon text på sterioen de e bara bakrundsbelysningen som lyser, dock så funkar det att trycka på mute, samt även volymen funkar..

Igår när jag var ute o åkte så skulle jag bak o titta för jag har satt slutsteget uppe på hatthyllan, då råkade jag komma åt slutsteget och brände mig som fan! De va glöhett:O vad kan detta vara ? kan de vara så att slutsteget är slut ? Fick med det när jag köpte bilen så vet inte heller hur gammalt det är osv..

MVH Kallonen

Som jag förstår det är det fort[…]

Fick indikationer från en bilmekaniker att v[…]

Ok, jag var lite otydlig, på lågtrycks[…]

Xc60 MY23 synliga avgasrör?

IMG_0962.png