Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av V70t5my06
Hej!
Är ny här på forumet och har en v70 -06 med HU-850 och digital jukebox som beter sig märkligt. Det kommer bara ett konstigt skrap /knastrande ljud med jämna intervaller. och sen kan den börja spela helt plötsligt skit högt i några sekunder men alltid i radioläge. hur en source väljaren står. Och även om den är avstängd. Alla funktioner funkar på hu:n man kan byta låtar, skivor, source och radio stationer. men inget ljud. Har provat att ta bort batteri kabeln i 1 timma och då funkade den 2 minter. Sen vart det samma sak igen. Har även kollat felkoder med ppc och det finns inga som har med sterion att göra. Vore tacksam för om någon på detta fina forum kunde hjälpa mig med tips på vad det kan vara för fel.
Mvh Robin
av V70t5my06
Kan det va så att hu:n har gett upp helt enkelt. Har sett att fler har samma problem men ingen verkar ha kommet på va det är.
av V70t5my06
Beslutade mig för att lämna in HU:n på rep. Då jag hittat ett artikel nummer (9116620) för det. och jag kollade med rejmes i morse och då skulle det kosta 2400. Men nu när jag plockat ur och åker dit med den så säger en annan kille att det är utbyte och dom kan inte ju inte ha fast pris på rep. för han menade att dom kan ju inte veta vad det kostar att repa den. bytes enhet ligger på runt det dubbla om jag fattat rätt. och det har jag ingen lust att betala om det nu ska gå att skicka in den på rep. som någon gjort här på forumet. Nu tror jag dom försöker blåsa mig. Är det någon som vet hur det ligger till med det här?
meddelande

Fabriksåterställning kan vara en lö[…]

850 GLT -93 montera vinge?

Ska montera en vinge på backluckan, den med […]

Motorras efter abs kontakt hoppat ur

Varför lossades kontakten och ungefär […]

Lätt att jämföra med awd drar v&aum[…]