Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ticken
hej!

jo det är såhär att i sann fast & the furious anda (fast istället för en skithäftig stajlad japs) så tänkte jag köpa mig en DVD stereo.. INTE en såkallad "flippskärm" utan en vanlig fast med 4,3" dvd skärm.
Den har såklart radio, cd och allt annat skit som finns på alla. MEN den har tillochmed bluetooth och usbport mm!
Och nu får ni hålla i er! Priset? 1699!

Min fråga är rakt ut: Är detta bara skit? Eller kan det faktiskt vara så att jag har hittat ett fynd?

/Turbo+
Användarvisningsbild
av Ticken
Förlåt! Måste ha missat!

Märket är "Ädelsten".. Rätt okänt tror jag :)

/Turbo+
av matzen10
Jag köpte en sån här till lillan för 1 månad sen: http://www.ggsdata.se/dvdplayer/se-dvdplayer.html ,CineTrek WDP920.
Bra skärm o ganska tyst! Digitaltv:n funkar dock inte i Sverige.. Tar alla format + USB + de vanligaste minneskorten. Medföljer alla sladdar du behöver samt "strap-on" om du vill fästa den på huvudstödet i bilen. (dock rekommenderar jag inte det om man skulle krocka..)
Har tidigare haft 2 st. Mustek som även de har varit bra men priset på den här var så bra att det fick bli nytt märke :-).

Lycka till på jakten!

M V H
---> matzen10
Användarvisningsbild
av Ticken
matzen10 skrev:Jag köpte en sån här till lillan för 1 månad sen: http://www.ggsdata.se/dvdplayer/se-dvdplayer.html ,CineTrek WDP920.
Bra skärm o ganska tyst! Digitaltv:n funkar dock inte i Sverige.. Tar alla format + USB + de vanligaste minneskorten. Medföljer alla sladdar du behöver samt "strap-on" om du vill fästa den på huvudstödet i bilen. (dock rekommenderar jag inte det om man skulle krocka..)
Har tidigare haft 2 st. Mustek som även de har varit bra men priset på den här var så bra att det fick bli nytt märke :-).

Lycka till på jakten!

M V H
---> matzen10

Tack så mkt för lite bra alternativ!

/Turbo+
B200ft svårstartad

Har bytt den till en Bosch original utan någ[…]

Jag hade valt D3. D4 kan sticka iväg en aning[…]

Köpråd XC60 T8 -18/19

Stämmer, xtra maskinskade försäkrin[…]

Trasig Renault Scenic

Han (barnbarn), sambon och katten kommer ner till […]