Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av prazzel
allt är bytt, nya mätare med färddator och inbytes läsare till rti.
se vad som går sönder härnäst. inte imponerad av volvos mediåkra kvallitet på sin utrustning.
Måste säga att det finns mycket mer att önska hos volvo, det knirrar och knarrar,gnisslar och knäller. skrammel i dörrarna.smäller i panelerna,brusar i dörrarna.det på en bil som är en o3 med 11k på mätaren.En kango har bättre kvalliteskännsla än en volvo. :evil:
Användarvisningsbild
av Nexus
finns en hel del mera att önska av dig oxå :wink: Då du troligtvis har skapat ett nytt inlägg istället för klicka på besvara :roll:
Om du är så missnöjd med Volvo så köp då en kango :evil: eller ev gammal v70 97-00 då jag m fl är kanon nöjda med våra V70:is :wink:
av prazzel
trevligt för dig att du är nöjd eller är du en typis volvoägare med väldigt låga krav på bilen.kanske är det som dom sa förr att det är en traktor, passar bäst på en åker med en bonde vid ratten, inte vet jag. bara spekulationer. :cry: .man blir lite fundersam när man läser om alla som har problem utom du.volvo återkallar bilar i parti och minut. verkar ha ganska bråttom att få ut bilarna på marknaden utan att ha någon egenkontroll. ut med skiten bara och hoppas det håller till garantin går ut.Funkar inte det så in med dom till verkstaden och låt bilägarna ha problemet med att få hit skiten. man börar undra.
Användarvisningsbild
av Nexus
Jag har ej små krav på bilen men min gammla V70-99 har inte haft många problem. LLM är bytt och slitage saker som spindelled och klonkstag och bytt motorer till strålkast tork. I övrigt så fungerar den helt utan problem och ingen knirr,knarr skrammel eller så. Jag har alltiv varit motståndare till volvo men fastna för denna bilen som jag är mycket nöjd med.
Jag har tidigare bara åkt japanare så en typisk volvo ägare är jag INTE.
Jag är faktiskt jätte nöjd med min Volvo och tråkigt att du har bara upplevs negativa saker med din volvo.
Leverans av XC60 i juni 2025

Årsmodell 2026 gick i produktion vecka 17 […]

Tre förstfödda och ett sexpack lån[…]

.. fick ett litet utslag på kompressor/AC […]

Vilken mjukvara har ni?

Kan meddela att positioneringen av bilen slutade f[…]