- lör 20 okt 2007, 00:39
jag har RTI i min S80 (2001) alltså den cd baserade, senaste kartuppdatering gjordes 2006 om jag inte har helt fel, och då är det i stort sätt samma länder som från början (1999) som är med,
Benelux
Central Europe
France, Germany, Italy, Scandinavia, Spain & Portugal, UK & Ireland
men till den DVD baserade RTI:n som s80 fick 2002, så har man lagt till flera andra länder, tex
Channel Islands, Croatia, Czech Republic, Greece, Hungary, Isle of Man, Liechtenstein osv osv
är det någon som vet om de här länderna kommer även till den cd baserade RTI:n???
ringde till Volvo igår men de visste inte så mycket..... finns det nån annan man kan ringa till å fråga? jag ska ju ner till Croatien nästa sommar så det vore inte fel ha Croatiens karta......
Tack på förhand!
Benelux
Central Europe
France, Germany, Italy, Scandinavia, Spain & Portugal, UK & Ireland
men till den DVD baserade RTI:n som s80 fick 2002, så har man lagt till flera andra länder, tex
Channel Islands, Croatia, Czech Republic, Greece, Hungary, Isle of Man, Liechtenstein osv osv
är det någon som vet om de här länderna kommer även till den cd baserade RTI:n???
ringde till Volvo igår men de visste inte så mycket..... finns det nån annan man kan ringa till å fråga? jag ska ju ner till Croatien nästa sommar så det vore inte fel ha Croatiens karta......
Tack på förhand!
s80 2.4t Limited 474/500, Vw Golf IV TDI 4-Motion