- sön 05 aug 2007, 22:32
Hej på er.
Jag ska byta högtalarna i V70:in till nåt som rockar lite mer. Jag har idag std Hu-603 med prefomancehögt. med standard dörrsidor altså så budget det kan bli.
Jag har dock förberett bytet med att montera ett PA-300 som ger 4x75w så nu är det bara högtalarna kvar.
Någon subb är inte aktuellt just nu. Inte heller att börja karva i inredningen... vill heller inte ha volvos element... altså eftermarknadprylar
idag:
Framdörr... 6,5 coaxial
Bakdörr... 6,5
d-stolpen... diskant
vill ha:
framdörr... 6,5baselement + spearat diskant, delningsfilter
bakdörr 6,5 baselement, delningsfilter?
d-stolpe... diskant, ev skita i och byta??
Någon som har provat att byta eller vet nåt bra system som görskillnad mot idag. Jag vill ha med rockig karaktär dock välljud före bas.
Några förslag??? helst under 5000:- för allt
Jag ska byta högtalarna i V70:in till nåt som rockar lite mer. Jag har idag std Hu-603 med prefomancehögt. med standard dörrsidor altså så budget det kan bli.
Jag har dock förberett bytet med att montera ett PA-300 som ger 4x75w så nu är det bara högtalarna kvar.
Någon subb är inte aktuellt just nu. Inte heller att börja karva i inredningen... vill heller inte ha volvos element... altså eftermarknadprylar
idag:
Framdörr... 6,5 coaxial
Bakdörr... 6,5
d-stolpen... diskant
vill ha:
framdörr... 6,5baselement + spearat diskant, delningsfilter
bakdörr 6,5 baselement, delningsfilter?
d-stolpe... diskant, ev skita i och byta??
Någon som har provat att byta eller vet nåt bra system som görskillnad mot idag. Jag vill ha med rockig karaktär dock välljud före bas.
Några förslag??? helst under 5000:- för allt
Volvo V70 2.5T AWD -04 (DLS sound, svart)
Volvo BM 650T -76 (med Quicke lastare)
Massy Ferguson TEF20 -54 (simons sportsystem)
Massy Fergusson TEA20 -54 (under renovering)
Volvo BM 650T -76 (med Quicke lastare)
Massy Ferguson TEF20 -54 (simons sportsystem)
Massy Fergusson TEA20 -54 (under renovering)