Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av dkz
Mitt första inlägget på detta underbara forum :wink:
Jag kommer formodligen köpa en ny V70 nästa vecka, det får bli den prisvärda Active edition. Jag skulle vilja ha HU-803:an med premium sound fabriksmonterad men tyvärr så går det inte med denna snik variant.

Istället så tänkte jag själv sätta in en PA300 + nya högtalarelement + eventuellt senare en HU-803.

Nu till mina frågor. Passar PA300 även till 06-07'orna? Någon som vet ifall kablar + ström redan är framdragna fram till passagerarstolen så att det "bara" är att plugga in den. Eller behöver jag även köpa kabelhärvan till PA300?

Jag har läst era inlägg där ni har med gott resultat monterat in PA200-300 i bilarna?

Tacksam för svar.
/dkz
av s6025t
det går inte att uppgradera högtalarna mer än till high performance premium sound högtalarna kräver ny dörrsidor fram.o hu803 passar bara till -04 den heter hu850 till 05-.
av dkz
s6025t skrev:det går inte att uppgradera högtalarna mer än till high performance premium sound högtalarna kräver ny dörrsidor fram.o hu803 passar bara till -04 den heter hu850 till 05-.
Tack för ditt svar. Byte av själva radiodelen + dörrsidorna får komma senare om man nu har turen att hitta rätt färg. Har läst att det ljudbilden blir bättre av att sätta in PA300 + nya högtalare.

Så nya cd/radio delar heter HU-850, finns den något teknisk spec för HU650 och HU850, så man kan se vad som skiljer mellan dem?

Men PA300 är den samma på nyare modeller?

Någon som vet ifall kablar är förmonterade för PA300 i en 06-07 V70 Active Edition?

/dkz
B200ft svårstartad

Hej Har en 744 glt så suttit en 16v innan. […]

Xc70 2012

Byt batteri

Trasig Renault Scenic

Nu har jag haft Renaulten på besök &oum[…]

Nej, finns inget som hindrar dig. Finns en roll ov[…]