Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Sgust95
Tja ny här på forumet o skulle vilja ha lite hjälp med o byta stereo, har en Volvo s40 03 med orginal stereon i, o har köpt en Sony 2-din men kablarna passar inte så någon som har lust o hjälpa till o länka va kah ska införskaffa för o få det att fungera ? :) helst på någon butik i Sthlm så jag slipper beställa. Är ena den runda kabeln och dom andra som inte passar som jag skulle behöva
av Jäverhammar
Såg nu att netonnet har kablaget i lager på i slagsta och i veddesta.

Art.nr: 106530

De har däremot inte rätt antennadapter tror jag? Beror på hur den ser ut i bilstereon?
av Sgust95
Jäverhammar skrev:Såg nu att netonnet har kablaget i lager på i slagsta och i veddesta.

Art.nr: 106530

De har däremot inte rätt antennadapter tror jag? Beror på hur den ser ut i bilstereon?
Okej får ta en kikning på Netonnet i morgon då :) antenn det är den där runda va ? Med små taggar på ?
av Jäverhammar
Ja precis, men kolla på din stereo så du inte har den "fyrkantiga" kontakten. Då måste du ha en adapter som passar den. Borde ha följt med när du köpte stereon?
av Sgust95
Jäverhammar skrev:Ja precis, men kolla på din stereo så du inte har den "fyrkantiga" kontakten. Då måste du ha en adapter som passar den. Borde ha följt med när du köpte stereon?
Har nu vart o köpt kablarna till stereon och kopplat in den men när den är inkopplad så är ljudet typ som monoljud , ingen bas alls. Det är den där ena runda kabeln med taggarna i som är felet för provade o koppla in orginal stereon igen utan den o blev samma "mobillud"

Själva frågeställningen var ju fle[…]

Har haft vibrationer från bakvagnen ett tag […]

Den stora annons-tråden

Dyrt med bromsar, 175 000:- och det är halva […]

Behöver jag byta belägg och skivor?

Håller med, det räcker att typ ko[…]