- mån 06 jul 2015, 10:54
Nån som laddat in nya skivan 2015 i sin RTI märkte ni nån skillnad har nu 2014 funderar om man skulle köpa 2015 uppdateringsskiva.
Moderator: Moderatorer
snoddasD5 skrev:Nån som laddat in nya skivan 2015 i sin RTI märkte ni nån skillnad har nu 2014 funderar om man skulle köpa 2015 uppdateringsskiva.Har nyligen köpt mig en V70 med RTI systemet. Vad kostar dessa uppdateringsskivor, måste dom köpas via Volvo eller finns de och köpa på annat sätt?
snoddasD5 skrev:Nån som laddat in nya skivan 2015 i sin RTI märkte ni nån skillnad har nu 2014 funderar om man skulle köpa 2015 uppdateringsskiva.
Renen skrev:Köpte nya kartor till min V60 MY11 (RTI Sensus(/Navigation) i juni med produktkod v30 1520. Alltså tillverkade v.20 2015 som jag förstår det.Hur gick det med kartorna? Fick du någon återkoppling?
Efter att att kört en hel del runt Sverige under sommaren så kan jag säga att de inte hängt med. T.ex. så finns fortfarande inte nya E4:an innan Sundsvall med. Den sträckan var klar förra året. Det finns fler tråkiga exempel. Har tagit upp detta med min lokala Biliabutik som en reklamation. De hade inte mycket att säga initialt så väntar på återkoppling.
Det var Bilbolaget som sa att man måste kopp[…]
Eftersom jag inte lyckats reda ut vilken av de 2 s[…]