Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Loner
KuLLeN skrev:kan man se skillnad på högtalarna om de är performance eller high performance?? står det nåt på dem? watt t.ex.?
Artikelnr står väl nånstanns, men du ser direkt på konan, performance ser ut att vara gjord i östtysk gammal papp, high performance ser lite mera påkostad ut, i nån "kevlar" liknade material.

Har nog bilder på high performance, men inte i den bärbara där jag sitter nu.

/L
Användarvisningsbild
av Loner
frilins skrev: Jaså det var på tiden... :D
Sent skall björnen vakna :roll:
Som föräldraledig är man ju inte direkt ledig från att vara förälder..

/L
av KuLLeN
okey tack för svaren!

hehe då lär det vara performance jag har.. :P

kikade lite i bilen om strömmen var dragen för slutsteg.. och det satt en säkring på platsen för slutsteg!? försökte se om det gick kablar från säkringsdosan men den ville inte ut så långt... jag har inte hittat nåt slutsteg och DIN-kontakten bakom stereon (hu-603) är ledig!? varför sätter de in säkringen då? hmmm nåt att fundera på :P
av KuLLeN
bara att leta high performance högtalare och pa-300 steg nudå!? :D
Användarvisningsbild
av frilins
Loner skrev:
frilins skrev: Jaså det var på tiden... :D
Sent skall björnen vakna :roll:
Som föräldraledig är man ju inte direkt ledig från att vara förälder..

/L
Försök inte, jag har 5 (fem) barn!??? :lol:

Men jag måste få veta vilken låt du spelade först? 8)
Användarvisningsbild
av _Anders_
Fick leverans av mina "nya" HighPerformance högtalare från JB häromdagen. Dock hade de lagt med hatthyllehögtalare till S60 istället för bakdörrshögtalarna. De skulle skicka ett nytt paket...

Däremot verkade det vara svårt att hitta de rätta högtalarna till bakdörrarna. Enligt JB är det identiska högtalare i fram och bak på V70. Jag har kikat i tillbehörskatalogen och ser att det är olika artikelnummer, men är det någon som vet om det de facto är samma högtalare? Dynamiskt omfång, delningfilter, fästpunkter etc.
Användarvisningsbild
av Loner
_Anders_ skrev: Däremot verkade det vara svårt att hitta de rätta högtalarna till bakdörrarna. Enligt JB är det identiska högtalare i fram och bak på V70. Jag har kikat i tillbehörskatalogen och ser att det är olika artikelnummer, men är det någon som vet om det de facto är samma högtalare? Dynamiskt omfång, delningfilter, fästpunkter etc.
Vet inte hur det är med 05:orna, men dom äldr är det nog samma högtalare, men olika fästen.

/L
Användarvisningsbild
av Stoffe
Någon vänlig skäl som har/kan hitta specsen till High performance högtalarna? Skulle va kul o veta hehe :)
Användarvisningsbild
av Loner
Står i tillbehörskatalogen, jag kan leta fram dem senare ikväll..

/L
Användarvisningsbild
av Stoffe
Loner skrev:Står i tillbehörskatalogen, jag kan leta fram dem senare ikväll..

/L

Man kan väl traska in till bildepån o få en sån antar jag? Katalog alltså... :) Men tack de e ju bekvämt när nån annan lägger ner tiden åt en hehe ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8

GDI (Mitsubishi) var väl den första &quo[…]

Bensindoft utanför bil

Angående ditt laddningsproblem, jag har samm[…]

Svart grill

Ah ok så då är där såk[…]