Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av eslund
mange_the_star skrev:Cooolt var får man tag på det spelet. har för mig att jag läst någonstans att det bara finns i usa.
Stämmer.. Köpte det på Ebay.. Nackdelen är att det blir en NTSC Xbox.. Men å andra sidan kan man ju köpa en packe spel där också.. Sen är det ju bara till bilen.. :)
av Dark_Vader
Eslund - har allt gått bra? Får man se en uppdatering?

Sensolutions släppte sin patch så man kan se på teve samtidigt som man kör i natt. Har inte haft möjlighet att patcha min IMIV ännu men jag bara längtar tills jag kan åka hem och få in den i ipoden :)
av robbieboy
Dark_Vader skrev:Eslund - har allt gått bra? Får man se en uppdatering?

Sensolutions släppte sin patch så man kan se på teve samtidigt som man kör i natt. Har inte haft möjlighet att patcha min IMIV ännu men jag bara längtar tills jag kan åka hem och få in den i ipoden :)
Härligt!
Jag har beställt imiv och gjorde det endast av den ovan nämnda anledningen.
Ska blir kul att höra folks recensioner och kommentarer.

/R
av Dark_Vader
Jaha, då åkte jag hem på lunchen och tänkte fixa detta - men vad händer då?

Jo sladden till min Ipod är spårlöst försvunnen, så det blev att åka tillbaka och nu sitta vackert och vänta tills jag kan åka förbi något ställe och köpa mig en ny :(
Användarvisningsbild
av eslund
Ska fortsätta så fort bilen kommer tillbaka från lack.. Blev lite för närgången med en grindstolpe.. :)
av Dark_Vader
Fick tag på en sladd, la in mjukvaran och den är klockren!

Nu är det verkligen en fullständig produkt, och enligt uppfinnaren så skall han även göra en mjukvara som aktiverar eventuell backkamera så fort man lägger i backväxeln, inte för att jag har någon kamera men nu blir man ju lite sugen.
Användarvisningsbild
av eslund
En liten kommentar i sammanhanget. Antennen till digitaltv'n (eller om det var mottagningsförhållanden) funkar inge vidare.., Ingen signalstyrka alls.. Har ändå kört runt i stan och letat bra ställen för mottagning.. Får nog pröva någon annan antenn innan jag ger upp att få digitaltv i bilen..
av matzen10
eslund skrev:En liten kommentar i sammanhanget. Antennen till digitaltv'n (eller om det var mottagningsförhållanden) funkar inge vidare.., Ingen signalstyrka alls.. Har ändå kört runt i stan och letat bra ställen för mottagning.. Får nog pröva någon annan antenn innan jag ger upp att få digitaltv i bilen..
Något nytt på antennfronten; borde ju finnas starkare antenner?! Har mottagningen betydelse om rutan är tonad eller suger radiovågorna förbi ändå, månne?

M V H
---> Matz
Användarvisningsbild
av eslund
Har inte prövat någon annan antenn ännu.. Har dock en inomhus antenn jag ska pröva ;) Den kan köras på 12v så bara för jäkelskap ska jag se om det går att få bild med den..
av S60AWD2.5T
eslund skrev:
mange_the_star skrev:Cooolt var får man tag på det spelet. har för mig att jag läst någonstans att det bara finns i usa.
Stämmer.. Köpte det på Ebay.. Nackdelen är att det blir en NTSC Xbox.. Men å andra sidan kan man ju köpa en packe spel där också.. Sen är det ju bara till bilen.. :)
En Xbox med chip klarar både PAL o NTCS samt att den ju kan visa film.
Allt detta helt lagligt, då jag inte ens nämt piratkopior ;-)
Bytt Tankarmatur 240 1986

Det finns en förpump inne i tanken, finns p&[…]

Xc90 T8 My22 vs My23

Det som sliter mycket på batterier är s[…]

Tack för input, Cotag – väldigt v&[…]

Det händer att kallstart spridaren bö[…]