Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cycler
Kan ju vara så att han har fått nya skivor av någon anledning (företaget eller nått sånt) men anser att han klarar sig med de gamla och säljer de nya.

Kan vara stöld om han tar pengarna själv......men han kan också redovisa pengarna ändå..... är ju lättare för honom att sälja det privat än om företaget skulle gjort det officiellt...

/C
av Frigge
cycler skrev:Kan ju vara så att han har fått nya skivor av någon anledning (företaget eller nått sånt) men anser att han klarar sig med de gamla och säljer de nya.

Kan vara stöld om han tar pengarna själv......men han kan också redovisa pengarna ändå..... är ju lättare för honom att sälja det privat än om företaget skulle gjort det officiellt...

/C

Visst kan det vara så. Precis som det kan vara så att han helt enkelt har snott kartmaterialet och vill tjäna pengar :roll: . Vad spelar det för roll ?
Poängen var ju ändå "bara" att den "KAN" vara stöld, det var ju ingen som att det var så :roll: . Allt på Blocket är INTE hederligt nu för tiden, dom varnar ju själva för det.
av matte75
Dykaren: Hur har det gått med dina planer på att uppdatera din RTI?
av Dykaren
matte75 skrev:Dykaren: Hur har det gått med dina planer på att uppdatera din RTI?

Kanon!! Jag köpte nya skivor på Blocket, klockrent :lol:
av OC-RA
Fy på dej. :twisted:
:lol: :lol: :lol:
av Dykaren
OC-RA skrev:Fy på dej. :twisted:
:lol: :lol: :lol:
Fy på mig, vad? ??:-/ :lol:
av OC-RA
Jag tänkte bara på inläggen i den här tråden.
av Dykaren
OC-RA skrev:Jag tänkte bara på inläggen i den här tråden.
Sa ju inte att det var den som diskuterades här jag köpte :lol:
Vad folk sen sitter och gissar sig till skiter jag sen fullständigt i! Dvs gissningarna om dom utanonnserade skivorna!
av levent_tr
jag behöver oxå en 2006-2007 skiva nån som vet en billig ställe :)
av matzen10
levent_tr skrev:jag behöver oxå en 2006-2007 skiva nån som vet en billig ställe :)
Slå ett PM till "G-kraft". Jag köpte ett ex. av honom för 1000:- inkl. frakt. Helt nytt och orginal förståss.

M V H
---> Matz

Vilken säkring är det till strålka[…]

Visa din semesterbil(d)

Strax utanför Trollhättan hittade jag ty[…]

Motorhuv öppen?

Ja det löstes med sista uppdateringen

Stod han och slirade länge på koplingen[…]