- tor 21 jun 2012, 22:33
Ser det relativt lätt ut blir det helt klart HSK till framdörrarna.. I Bakdörrarna tänkte jag mig
Hertz Energy ECX 165 (Koaxialer)
Borde duga kan jag tycka och borde passa rakt av.. 8-tummarna i hatthyllan lämnar jag kvar orörda tills vidare.. Får se
hur stereon låter med och utan dom.. Dom producerar antagligen lite mer djupbas än vad Hertz-högtalarna gör ?
Fartdåre skrev:Har inte mekat med S60 själv men om jag inte minns fel är det förberett för kit med diskant.Kanon, tack för svar! Ska montera ner en dörrsida imorn för att se hur det ser ut och vad som enkelt går att fixa.
Du får nog göra egna distanser eller göra om dom gamla som jag gjort. En bit MDF och en sticksåg så är det fixat...
Kolla projekttråden hur jag gjorde.
HSK kitet blir du nog grymt nöjd med. Lite partyljud men ändå väldigt detaljerat. Kör du senare ett riktigt
bra steg på blir det bra ös. Blir nog förvånad över hur hårt midbasen slår särskilt om du kör med HSK kit runt om ;)
Inga prob. Fråga på, svarar om jag kan...
Ser det relativt lätt ut blir det helt klart HSK till framdörrarna.. I Bakdörrarna tänkte jag mig
Hertz Energy ECX 165 (Koaxialer)
Borde duga kan jag tycka och borde passa rakt av.. 8-tummarna i hatthyllan lämnar jag kvar orörda tills vidare.. Får se
hur stereon låter med och utan dom.. Dom producerar antagligen lite mer djupbas än vad Hertz-högtalarna gör ?