Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Inte tillräckligt många ljudinställningar?! Den har ju åttabands equalizer. Räcker inte det...?
Annars brukar det ju bara vara bas o diskant = tvåbands eq. Vill du ha ett mixerbord? :wink:

Slår vad om hundra spänn att det står i manualen hur du stänger av demo läget. Antar du vadet på riktigt?!!

Hursomhelst skall den slockna om man vrider av tändningen. Gör den inte det är den felkopplad.
Användarvisningsbild
av davidgt
Jag letade efter en ny sterero till min s60 och på netonnet hittade en pionner, avh-4400BT som hade det jag behövde. Läste på deras hemsida att stereon hade löstagbar front, gick med på det och köpte den. Efter installatinen visade sig att den inte hade det :/ jag borde ha kollat lite mer på nätet. Modellen som har helt avtagbar front är avh-8400 bt. För övrig är jag nöjd med stereon.
Jag äger ingen AVH4400BT men jag jag äger och har installerat flertalet av Pioneers olika huvudenheter åt mina vänner.
Som vanligt för att stänga av enheten så ska Source (SRC) hållas inne ca fem sekunder för att stänga av enheten.
För att slå av Demo-läget, läs sida 7 i den svenska instruktionsmanualen som antingen följde med produkten eller som finns på Pioneers hemsida.

För övriga frågor gällande Pioneers utbud så ska jag försöka att svara så gott jag kan, jag är dock endast en privatperson som gillar Pioneers produkter och gärna hjälper till, men jag rekommenderar att läsa deras bruksanvisning flera gånger. Detta då jag har hittat inställningar jag inte vetat om i min nuvarande huvudenhet.

Det verkar vara förnuftiga beslut, säk[…]

Då känns det mycket lugnare, har t&au[…]

Dolda Vinkeln...

Jag svara mig själv här.... efter att ha[…]

Byta bromsok bak v50 d3 2012

Som rubriken lyder men min fundering är m&ari[…]