Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av andreaså
Installerade en Grom ipod/usb inteface igår kväll. Det va super enkelt att installera den! Inget generatorljud som andra har haft problem med, bra ljud med aux super bra ljud med usb och ipod/iphone ingången!
Det svåraste va dragningen av kablarna till där jag placerade iphonen, usb och aux.

Total tid för installationen 2 timmar men va då mycket noga med kabeldragningen så det blev snyggt med.

Mycket nöjd med produkten!
av llesrof
Härligt. Satt det någon jordkabel i din kabekhärva? Jag har ingen jordkabel och dras med ett svagt generatorljud. Det finns en kabelhärva med jordkabel man kan få för att ersätta originalhärvan om man fått detta problem. Jag är nyfiken på om de skickar med den som standard nu.
av andreaså
llesrof skrev:Härligt. Satt det någon jordkabel i din kabekhärva? Jag har ingen jordkabel och dras med ett svagt generatorljud. Det finns en kabelhärva med jordkabel man kan få för att ersätta originalhärvan om man fått detta problem. Jag är nyfiken på om de skickar med den som standard nu.
Japp där satt med en jordkabel och en svart liten box som säker är någon galvanisk avstörare kan jag tänka mig. Jag beställde min från Tyskland och sladden jag fick med var den man ska ha när man har RTI. Men det funkade ändå.
Användarvisningsbild
av Perc
Jag ska ta och lyfta tråden med att säga att killarna och tjejerna på Grom Audio vet vad kundservice betyder :)

Jag har haft sprak och störningar allt som oftast. Mailade dem. Dom bad om mina kontaktuppgifter och skickade en ny på posten. Installerade idag, funkar perfekt. :) Den gamla skickar jag tillbaks. Dom ville inte ens ha mitt kreditkortsnummer eller dylikt så dom kunde dra pengar om det skulle visa sig att jag var en skurk som behöll båda.

Smörjde aldrig upp frambromsarna när som[…]

Den stora annons-tråden

Ser ganska fin och fräsch ut för sin[…]

Jag chansade på ET och fälgbredd, det b[…]

Bromsbelägg

Jag köpte ATE till våran v90. Stod ATE […]