Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Bosse78
#1337106
Synd man inte läste här innan man la så mkt tid o energi på att få igång skiten!
av GoranP
#1337674
Jag fick svar strax före kl 9 idag, där dom säger följande :
Vi beklagar att TuneIn inte fungerar optimalt i nuläget samt de problem det orsakar dig.
Dessvärre kan vi inte säga när störningen beräknas vara åtgärdad men vi arbetar aktivt med att lokalisera felet och åtgärda det så snart som möjligt.


Tyvärr ... :-(
av jesperk
#1337912
Svar från Volvo för några timmar sedan:

"Tack för att du hör av dig.
Vi arbetar fortfarande med att lokalisera orsaken till störningen och har ännu ingen tidsuppskattning för när det kan vara åtgärdat.
Vi hoppas kunna åtgärda detta inom kort.
Återkom gärna om du har fler frågor eller funderingar.
Vänliga hälsningar, Volvo Car Sverige"
av GoranP
#1337915
Spontant - jag tror att detta är ett lågprioriterat ärende hos Volvo. Dom är och har duktiga tekniker och ingenjörer. Att detta fenomen skulle ta en dryg vecka att lokalisera och åtgärda håller jag för väldigt otroligt. Då känns det som dom har satt "tant Emma" att felsöka när hon har tid och lust.
Ett sätt att kanske öka tempot/prioriteringen skulle kunna vara att fler anmäler problemet.
I mitt fall gick jag via appen -> tre streck till höger (Mer), därunder Kontakta Volvo och där i "Customer Care" kontakta oss via epost. (Finns säkert andra och bättre sätt).
Ju fler som anmäler, då kanske större risk att detta blir upprioriterat...
av jesperk
#1337939
Håller helt med!
Gör inlägg på Volvo Cars Sveriges FB-sida så är det mycket folk som ser också! Då kanske dom ökar takten lite...
Elpriset

Vattenfall, 2023 sänkt till 16A, 2585kr 20[…]

Finns ju inget att spola på en manuell l&ari[…]

Registreringsskyltsbelysning var?

Nu har du fått många bra svar. Annars […]

AC problem V70 2016 D3

Då är det väl bara en felsökn[…]