- tis 30 jan 2007, 18:48
Som du säger, spelar ingen roll vilken programvara man har alla gör dom tokigheter då o då :lol: . Hur som helst tar man sig dit man valt även om det ibland blir en omväg
Jag gillade att ha valfriheten att byta programvara istället för att ev uppgrader den gamla, kan ju vara kul att byta istället OM man hittar något man gillar.
Snyggve skrev:Problemen uppstod mellan Angered och "Göteborg". Det började redan i "backen" ner från Angered,den ville av till hö och sen upp på samma väg igen. Likadant vid nästa trafikplats.Testade nyligen en Mio 510 med deras egna programvara, var i Göteborg o har väl aldrig blivit sååå lurad i stora Trafikplatser som dåmed deras egna programvara? Går det att programera om den?
Jag bor i göteborg och har kört runt en hel del och 710 (som ska vara samma SW som 510) har ännu aldrig navigerat fel. Fungerar kanon!
Har du sett att man kan ställa in nivåer på vilka typer av vägar den ska ta med då den lägger rutter.
men men, ingen nav-system är perfekt, alla har för- och nackdelar
Funderade också på en handdator först och var på väg att köpa det istället. Då kan man välja själv, precis som du säger.
Som du säger, spelar ingen roll vilken programvara man har alla gör dom tokigheter då o då :lol: . Hur som helst tar man sig dit man valt även om det ibland blir en omväg

Jag gillade att ha valfriheten att byta programvara istället för att ev uppgrader den gamla, kan ju vara kul att byta istället OM man hittar något man gillar.
/Frigge
Ps. Skicka helst inte frågor på PM. Ta det i Forumet istället. Ds
Ps. Skicka helst inte frågor på PM. Ta det i Forumet istället. Ds