Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av cronberg
Var kan jag finna "mobilhållare" till V70 -01. Vill inte göra någon åkerkan på inredningen, förr fanns det typer man fäste i ventilationen och dyl. Någon som vet någon bra länk?
av Perra N
Finns en hel del "gallermonterade" varianter hos alla reservdelsfirmor.
av SweSA
Kolla in http://www.brodit.se
Maila dom om närmaste återförsäljare.
Bra kvalitet, något högt pris dock.

Mvh
SweSA
Användarvisningsbild
av Stoffe
SweSA skrev:Kolla in http://www.brodit.se
Maila dom om närmaste återförsäljare.
Bra kvalitet, något högt pris dock.

Mvh
SweSA

Efter att jag har sett den gjorde jag en själv =P
Användarvisningsbild
av CarMan
NEj, nej. nej.

det är bara volvos hålare som är snygg & bra. sen skruvas fast & blir stadig.
samtliga infästningspunkter är dolda & hållarn går lät att demontera, utan att man har skadat inredningen...
Användarvisningsbild
av michael561
Volvo har väl inga egna? Nåja,jag köpte en Brodit hållare hos Bilia som jag tycker funkar väldigt bra(kör sedan med orginal Sony-Ericsson hållare på den...) Inga permanenta märken eller hål i bilen så bara plocka bort...
Användarvisningsbild
av CarMan
michael561 skrev:Volvo har väl inga egna? Nåja,jag köpte en Brodit hållare hos Bilia som jag tycker funkar väldigt bra(kör sedan med orginal Sony-Ericsson hållare på den...) Inga permanenta märken eller hål i bilen så bara plocka bort...
Jo volvo ha alltid egna hållare, som är disignmässigt anpassade för bilen & krocktestade.
dessa hållare täcker inga regkagen & det finns altid nåt bra stäle inärheten att dra in kablarna i, så man slipper massa sånt.

jag tycker dom där pirat hållarna siter så sladrigt & löst, samt att dom altid är plaserade så dom täcker massa saker o sen alla kablar...
Användarvisningsbild
av michael561
Sladdrigt och löst kan jag nog inte hålla med om...Min sitter som berget :) Dock kan jag förstå det här med kablarna, jag själv använder nästan aldrig laddaren i bilen så då är ju det löst. Har också satt den lite snett över varningsblinkersen och där tycker inte jag att den stör så mycket(finns annars många olika varianter på brodit.se..) man använder ju inte den knappen sådär väldigt mycket ;)

Det är även nytt grönt packning p&a[…]

Ni som kör husvagn med eran XC 40, vilka husv[…]

Volvo V50 "Mr White"

Najs! 8-)

Som ett litet sista tips så googla runt lite[…]