- mån 13 feb 2006, 23:23
Klara att hantera, där fick du mig att skratta :D . Jag gick ut treåriga gymnasium TE (Teknikprogrammet), kanske du undrar varför jag yrkesförare, ja farfar var det, fick chans att uppdatera körkort, tåg alla kategori som finns att ta, fick sommarjobb och fastnade för jobbet.
Alla har tendens att försvara det man äger: bil, olika prylar osv. I detta fall gällde Mio 168, som jag lyckas också äga, skulle den vara så bra som du tycker och säger, skulle jag aldrig skiva någonting dålig om den , men pga att den inte värd verken vad den kostar eller tiden man skriver inlägg tycker jag att vi avslutar denna diskussion som inte kommer att leda någonstans. Alla har rätt om sin osikt, och jag tycker att jag har också det.
Volvo S 60 – 02 170 HK / AUT
NCR skrev: Jag tror inte att det spelar nån roll vad folk svarar.För dig kanske gör det inte mig för mig, spelar en vis roll.
NCR skrev: Du har redan bestämt dig för att din Mio är kass och inget i världen kan få dig att ändra uppfattning.Ja, jag tycker fortfarande att Mio är kass, och inte bara jag, leta ute på nätet så hittar du fler som tycker som jag, inte bara vanliga användare utan experter.
NCR skrev: Dina "argument" är minst sagt lösa och verkar mest handla om användarfel.Det är vad du tycker, skulle vara mio någonting att ha, skulle jag aldrig skriva det jag skrev, och jag står för det jag skrev
NCR skrev: Jag tycker som sagt att du skall byta ut enheten och välja en annan om du inte klarar av att hantera den.Byta, jag inte äns använder mio, varför ska jag byta? Jag hittar ganska bra utan gps och inte bara i Sverige utan i öviga Europa. Yrkes vana vet du.
Klara att hantera, där fick du mig att skratta :D . Jag gick ut treåriga gymnasium TE (Teknikprogrammet), kanske du undrar varför jag yrkesförare, ja farfar var det, fick chans att uppdatera körkort, tåg alla kategori som finns att ta, fick sommarjobb och fastnade för jobbet.
Alla har tendens att försvara det man äger: bil, olika prylar osv. I detta fall gällde Mio 168, som jag lyckas också äga, skulle den vara så bra som du tycker och säger, skulle jag aldrig skiva någonting dålig om den , men pga att den inte värd verken vad den kostar eller tiden man skriver inlägg tycker jag att vi avslutar denna diskussion som inte kommer att leda någonstans. Alla har rätt om sin osikt, och jag tycker att jag har också det.
Volvo S 60 – 02 170 HK / AUT