Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av SeEmSi
s60awd skrev:
SeEmSi skrev:Jag har en Garmin 660 och monterade den på ett Broditfäste som är fäst på det vänstra vetilationsgallret i mittkonsolen. Kablarna drog jag genom ventilationsgallret och upp till centerhögtalargallret. Där ligger en cigghona som är kopplad till en y-kabel som är ipluggad bakom stereon. Även TMC mottagarkabeln är dragen på samma sätt och ligger under högtalargallret. Jag kan återkomma med en bild.

Hur löste du det med TMC mottagaren? sitter den uppe i fönstret som den ska eller har du gömt den på något snyggt sätt?
Som jag skrev. Den ligger löst under högtalargallret
av s60awd
SeEmSi skrev:
s60awd skrev:
SeEmSi skrev:Jag har en Garmin 660 och monterade den på ett Broditfäste som är fäst på det vänstra vetilationsgallret i mittkonsolen. Kablarna drog jag genom ventilationsgallret och upp till centerhögtalargallret. Där ligger en cigghona som är kopplad till en y-kabel som är ipluggad bakom stereon. Även TMC mottagarkabeln är dragen på samma sätt och ligger under högtalargallret. Jag kan återkomma med en bild.

Hur löste du det med TMC mottagaren? sitter den uppe i fönstret som den ska eller har du gömt den på något snyggt sätt?
Som jag skrev. Den ligger löst under högtalargallret[/quote

okej.. inga problem med mottagningen när den ligger under gallret??

Vill du ha carplay (och förmodar AA) så[…]

O-ringar spridare 6-cyl 2,9

Det verkar finnas ett antal varianter men din bord[…]

Volvo v40 cross country diesel årsmodell 201[…]

Brukar inte vara några större problem o[…]