Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Tackar...

Nu har jag hittat massor av intressanta 2 din stereos..

Vågar man köpa asien importerade som man inte vet märket på.... något man bör tänka på? vad behöver man för kopplingar imellan så att kontakterna passar?

tacksam om någon som har köpt såna stereos kunde säga om det är skit eller bra
Hittade även en till som kanske är intressant sak: http://www.blocket.se/vi/14691613.htm?ca=11_s :wink:

Det borde inte vara några problem att köpa en sådan, då du handlar genom företag i Sverige. Hur kvaliten är vågar jag dock inte svara på, men det borde finnas någon som har köpt en sådan och kanske kan berätta lite...

Att koppla i den borde räcka med en ISO-kabel(till din bil) för att det ska fungera, och brukar inte kosta en förmögenhet.
Tack för hjälpen...

En fråga till.... dessa stereos som har GPS.... kan man uppdatera dessa? svårt att egentligen veta vem som ligger bakom programvaran då det ej framkommer i produktbeskrivningar...... eller man kanske kan köra alla sorters som man kan ladda hem från nätet? självklart i betalform ;-//
DrEvilBoy skrev:Tackar...

Nu har jag hittat massor av intressanta 2 din stereos..

Vågar man köpa asien importerade som man inte vet märket på.... något man bör tänka på? vad behöver man för kopplingar imellan så att kontakterna passar?

tacksam om någon som har köpt såna stereos kunde säga om det är skit eller bra
Kvalitén på bilig chinesisk noname elektronik är ganska dålig. Har själv haft en del olika apparater som snabbt har åkt ut igen. Dåligt/brusigt ljud, funktioner som inte fungerar eller ibland, cd/dvd som inte fungerar eller stannar mitt i, rds som inte fungerar ..…..osv.

Alltid bättre med känt japanskt märke som fungerar. :D

Om du ändå tänker köpa chinesiskt så kolla att den är ROHS och CE märkt, det har inget med kvalitén att göra men är ett tecken på att det är en bättre produkt där det som utlovas kanske fungerar.
grammse skrev: Jag har den där JVC:n i min bil och är mycket nöjd med den :D
Har funderat starkt på JVC:n men är en prylbög som vill ha grejer som man säger "wow" till. :lol: fast det kanske man gör med JVC:n...
En som jag känner åker snart till Kina... funderar på att slänga med en slant och han får köpa någon cool stereo.... lite som grisen i säcken men men
DrEvilBoy skrev:
grammse skrev: Jag har den där JVC:n i min bil och är mycket nöjd med den :D
Har funderat starkt på JVC:n men är en prylbög som vill ha grejer som man säger "wow" till. :lol: fast det kanske man gör med JVC:n...
En som jag känner åker snart till Kina... funderar på att slänga med en slant och han får köpa någon cool stereo.... lite som grisen i säcken men men
jo jag har alltid haft CLARION men de håller ju bara 2 år sen blir det något fel på de :evil: . Så jag chansade på testa en JVC och den fungerar klockrent och har de finneser man kan förvänta sig av betydligt dyrare apparater :D
Sen kan man ju ställa in lite olika spelmönster och många olika färger mm mm

Har nu bytt bränsletrycksgivare och nu ä[…]

Amerikanare är de största exponenter[…]

Mitt lås hade kläggat ihop helt, s&arin[…]

Service Peugeot 107 2007

Får se vad som händer nu dom närma[…]