Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av VOLVSTRÖM
För att vara säker på sin sak så blir det nog att köpa dessa apparater här hemma. Har kollat på pricerunner och billigaste notering är 2500kr/st men jag är lite osäker om detta företag kan leverera, annars blir det netonet. och sedan tillkommer ISO kabel för ca:100kr

Jag får räkna med en 6000kr innan jag har båda apparaterna monterat och klart, men jag får sälja den 805 som funkar, och den som inte funkar som reservdelsmaskin.

Tack alla för råd och tips !! :wink:
Användarvisningsbild
av VOLVSTRÖM
Funk skrev:Kolla lite inom EU innan du ger upp...
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=195523&c=eur

/Thomas
Bra tips !! :wink:

Problemet är att dom omdömen som finns är så varierande gällande dessa aktörer Caraudio24 och TopVisionShop allt ifrån den bästa affär man har gjort..till dom som har blivit lurade...men det är ju en 1000-1500 att tjäna om man köper 2 apparater... :)
Användarvisningsbild
av Funk
Så sant, men man kan ju alltid titta på andra leverantörer... T.ex så köpte jag min bilstereo från Pixmania, och sparade 400:-, men Jvc:n i fråga hade dom inte..

Kan tänka mig att den inte är så prispressad då det är en ovanlig modell, bättre affärer att göra på en vanligare apparat...

/Thomas
Användarvisningsbild
av VOLVSTRÖM
Funk skrev:Så sant, men man kan ju alltid titta på andra leverantörer... T.ex så köpte jag min bilstereo från Pixmania, och sparade 400:-, men Jvc:n i fråga hade dom inte..

Kan tänka mig att den inte är så prispressad då det är en ovanlig modell, bättre affärer att göra på en vanligare apparat...

/Thomas
Finns tyvärr inte många dubbel-din att välja på...

Clarion WXZ468RMP (5000kr) och Audiovox vme-8022 (4500kr) är fina apparater och passar fint i dubbelfacket på 850/X70...men då blir det mer pengar också.... :wink:

Bild

Bild

JVC KW-XG701 är begåvat med ett pris som stämmer mer med min plånbok...och jag behöver ju 2 apparater.... :lol:

Bild
av HD
Dom gånger jag har beställt från utlandet (xenon ljus samt t- shirt) så när man hämtar ut paketet på posten så får man betala tull och moms.
Sedan är det lite lustigt att dom klassade tröjorna för industriprodukter :lol:
Användarvisningsbild
av Funk
Finns tyvärr inte många dubbel-din att välja på...
Ja det var väl ungefär det jag menade, enkel-din är ju det normala... Men vill du ha en dubbel så..
Dom gånger jag har beställt från utlandet (xenon ljus samt t- shirt) så när man hämtar ut paketet på posten så får man betala tull och moms.
Sedan är det lite lustigt att dom klassade tröjorna för industriprodukter
Därför kan det ju vara vettigt att leta inom EU..

/Thomas
Volvo 945 STARTAR EJ

Hur nollar jag felkoder utan obd2? Bara att lo[…]

Det gör att motorn blir varmare snabbt nä[…]

Kylvätska till 740 b230f

Hej! Funderar på att tömma systemet d&a[…]

Brainys V60

Hej, Såg din föredömliga monter[…]