- fre 22 nov 2024, 11:47
Har en XC60 T6 2023 med Google systemet, vet tyvärr inte vilken nivå på ljudsystem jag har. Lyssnar i princip aldrig på radio för det låter inget vidare. Däremot tycker jag att jag får riktigt bra ljud med MP3 i 320 kbit/s som jag har på ett USB minne kopplat i ett av uttagen i boxen mellan stolarna. Det hela sköts med appen Audio Wagon som jag inte är helt nöjd med och det är här min fråga kommer.
Finns det någon bättre app som kan spela upp ljudfiler från en extern lagringsyta? Skulle väldigt gärna slippa godkänna att den läser från USB varenda gång man sätter sig i bilen. Går inte att fixa enligt utvecklaren.
Alternativt om det går att importera ljudfilerna på huvudenhetens disk och slippa USB minnet?
Finns det någon bättre app som kan spela upp ljudfiler från en extern lagringsyta? Skulle väldigt gärna slippa godkänna att den läser från USB varenda gång man sätter sig i bilen. Går inte att fixa enligt utvecklaren.
Alternativt om det går att importera ljudfilerna på huvudenhetens disk och slippa USB minnet?
2004 Volvo XC70 2.5T AWD, 2023 Volvo XC60 T6 Recharge och 2011 BMW 125i