- tis 23 aug 2016, 19:51
Jag hittar inget på t.ex bildelsbasen när jag sökte på de artnr som stod i volvo -länken du skickade med tidigare inlägg. Det kan tyvärr bli svårt att hitta komplett uppsättning från en och samma bil, jag har letat i ca 10 månader innan jag fick tag i alla högtalare beg. I och för sig, har man en självplock i närheten som brukar ha inne lite nyare bilar så kanske du kan ha tur.
Båda högtalare är HP på bilden jag länkade till men den med det "rutigare" utseendet hör till de äldre bilarna, dvs de från 00-04 och sen av någon outgrundlig anledning gjorde de om utseendet till de bilar från 05-08. Jag har högtalare från de äldre bilarna och är mycket nöjd.
I slutänden är det trots allt plånboken som avgör - nytt på Volvo kan ju kosta en rejäl summa pengar...
Båda högtalare är HP på bilden jag länkade till men den med det "rutigare" utseendet hör till de äldre bilarna, dvs de från 00-04 och sen av någon outgrundlig anledning gjorde de om utseendet till de bilar från 05-08. Jag har högtalare från de äldre bilarna och är mycket nöjd.
I slutänden är det trots allt plånboken som avgör - nytt på Volvo kan ju kosta en rejäl summa pengar...
Volvo v70n 2,4t BSR Steg 3 -03