Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Phifol
När kommer kartuppdateringarna till Sensus. Har för mig att det kommer en ny varje vår samt höst, men var kan man se det? Är ju tråkigt ifall man "uppdaterar" till samma kartversion som man redan har...

Nu fann jag svaret: Den senaste versionen publicerades 2016-02-19!
Användarvisningsbild
av leiwi
Phifol skrev:När kommer kartuppdateringarna till Sensus. Har för mig att det kommer en ny varje vår samt höst, men var kan man se det? Är ju tråkigt ifall man "uppdaterar" till samma kartversion som man redan har...

Ja fast den versionen är ju bara till senaste XC 90
Ock att uppdatera till samma kart version (reload) som redan finns i bilen går inte
av Gameburg
För V70 kom den senaste i november så det lär dröja ett par månader innan nästa kommer. Har för mig att säljaren sa de släpps i v20...
av Phifol
leiwi skrev:
Phifol skrev:När kommer kartuppdateringarna till Sensus. Har för mig att det kommer en ny varje vår samt höst, men var kan man se det? Är ju tråkigt ifall man "uppdaterar" till samma kartversion som man redan har...

Ja fast den versionen är ju bara till senaste XC 90
Ock att uppdatera till samma kart version (reload) som redan finns i bilen går inte
Japp, är till XC90:n som jag skulle uppdatera. Men det är ju ändå onödigt arbete att ladda ned den på ett USB.
Vw passat

Ni har säkert rätt. Tycker bara det &aum[…]

OM RYSSEN KOMMER

Hoppsan, en av Ukrainas F-16 verkar ha skjutit ner[…]

Du behöver inte ta bort egrkylaren för[…]

Hej. Jag har nyligen köpt en xc60 Polestar av[…]