Bilstereo, DVD, GPS mm...Tips och trix…ej modellspecifik

Moderator: Moderatorer

av Franke
Att notera är oxå att rattkontrollerna inte kommer att fungera. Håller som bäst på med att uppgradera ljudet själv, och det finns högtarare på bildelsdatabasen om man håller sig framme, premium är dock svåra att hitta, jag hittade premium för bakdörrarna nyligen. Monterade iaf volvos orignal subbas, och det blev stor skillnad. Ljudfolket snackar om att den får oren signal från högnivå, men jag är inte riktigt så kräsen, tycker iaf att det blev väldigt mycket bättre med den inkopplad.

Det sitter ett litet steg på woofern, och om den bara förstärker eller om det oxå är en hög/låg konverter vet jag inte.
Användarvisningsbild
av Mini_ice
Franke skrev:Att notera är oxå att rattkontrollerna inte kommer att fungera. Håller som bäst på med att uppgradera ljudet själv, och det finns högtarare på bildelsdatabasen om man håller sig framme, premium är dock svåra att hitta, jag hittade premium för bakdörrarna nyligen. Monterade iaf volvos orignal subbas, och det blev stor skillnad. Ljudfolket snackar om att den får oren signal från högnivå, men jag är inte riktigt så kräsen, tycker iaf att det blev väldigt mycket bättre med den inkopplad.

Det sitter ett litet steg på woofern, och om den bara förstärker eller om det oxå är en hög/låg konverter vet jag inte.
s60´n har ingen subbas, endast V70 har denna, tanken är väl att de dubbla 8" + diskant ska sköta det i S60.. Premiumhögtalarna är rätt trevliga, frågan är ju vilket system du har när du har 850 redan från start..
Fel generator V70??

Det som händer är att laddlampan lyser o[…]

Bytt skivor och klossar fram. Det blev ATE, b&arin[…]

V50 2,4 bensin, konstigt fel

Lämna på verkstad finns inte på k[…]

Då är vi överens. Faserna byter in[…]