- fre 22 feb 2013, 07:54
#731374
[img]http//spj4hd.png[/img]
If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986
Hej
Har en V50 2.0D som vill bli underhållsladdad då och då pga korta körsträckor samt dieselvärmare.
Har en CTEK laddare och har anslutit snabbkontakten till batteriet men måste ändå öppna huven varje gång och det är faktiskt jobbigt. Står dessutom i ett flerbilsgarage.
Någon som har tips på hur jag kan göra för att få anslutningskontakten lättillgänglig utan att öppna huven?
Kabeln med snabbkontakten är dessutom ganska kort tyvärr.
Tack på förhand.
Har en V50 2.0D som vill bli underhållsladdad då och då pga korta körsträckor samt dieselvärmare.
Har en CTEK laddare och har anslutit snabbkontakten till batteriet men måste ändå öppna huven varje gång och det är faktiskt jobbigt. Står dessutom i ett flerbilsgarage.
Någon som har tips på hur jag kan göra för att få anslutningskontakten lättillgänglig utan att öppna huven?
Kabeln med snabbkontakten är dessutom ganska kort tyvärr.
Tack på förhand.


If your dreams turns to dust, vacuum.
Volvo V50 2.0D 2007, Såld, Volvo V70 GLT 1998, Såld, Volvo 740 1990, R.I.P, Volvo 740 1986