NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av ExCeed
Vad jag har läst mig till, skall det inte gå på Performande Stereon, inte innan årsmodell 2006 iaf. Mycket surt, då jag inte tycker man får superbra ljud via en FM-sändare.
av v5008
Säker påatt du inte har någon.. titta i facket i mitt konsollen. Där sitter min kontakt men jag kan även välja AUX i stereon så det skulle du säkert ha märkt.. bara en tanke
av ExCeed
v5008 skrev:Säker påatt du inte har någon.. titta i facket i mitt konsollen. Där sitter min kontakt men jag kan även välja AUX i stereon så det skulle du säkert ha märkt.. bara en tanke
Nope; har rivit upp min konsol och tittat; och som du sade så kan jag inte välja AUX i stereon; jätte tråkigt
Användarvisningsbild
av Fellow
Det går visst att få aux till performance men det kräver lödning.
Har inte tid just nu att länka men på swedespeeds forum så har dem en tråd klistrad med tips och trix under C30/S40N/V50 forumet hur man löder om så man får line-in ingång till performance stereon.
av ExCeed
Fellow skrev:Det går visst att få aux till performance men det kräver lödning.
Har inte tid just nu att länka men på swedespeeds forum så har dem en tråd klistrad med tips och trix under C30/S40N/V50 forumet hur man löder om så man får line-in ingång till performance stereon.
Ok, jag ger mig :) men det var lite för komplicerat för mig :)
Kan inte låsa upp dragkroken

Bäst är att få upp låset. […]

Fel på helljus Volvo v60 2014

Original är det alltid halogen i helljusstr&a[…]

Hjälpt en som fått problem med sitt t&a[…]

Ja även flång nya prylar kan ju vara de[…]