NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av mrjohan
Någon som har artikelnummer till den nya typen av navkapsel som följer med alufälgarna på nya C70?

Bild

Det är denna snygga i silver, grått och blått.

Tack på förhand!
av Burken
volvo har nuffret.... och när du fått tag i de kan du skriva här.. de finns fler som vill ha :lol: :roll: :wink:
Användarvisningsbild
av CarMan
enda stället att köpa dom är ju hoss din volvohandlare, så du måste ju ändå ta kontakt med dom. så strunta i numret & säg vad i vill ha så kan dom ju ta fram det i VIDA
Användarvisningsbild
av ER
Bild
30748052(viss reservation för att det kan diffa lite då det inte är 100% säkra nummer) är det jag fått fram genom andra forum. Start V20 2006 som reservdel och tillbehör, dom kan anse att 2 satser är sålda till mig då. 1 sats till Lysithea vinterpjuk och 1 sats skall med lite tur passa på "Nebulorna" 8)
Skall till Volvo imorgon i ett annat ärende så jag tänkte nästan "beordra" dom att skaka fram en förbeställning på 2 satser tills V20.
Användarvisningsbild
av mrjohan
Detta artikelnummer har jag nu hittat för navkapsel för S80 -07 (samma som sitter på C70N): 306715152
Användarvisningsbild
av mrjohan
Nu sitter de monterade!
96:- styck fick jag ge för dem.. och de är snygga!
De trodde att det var de första navkapslarna av den nya typen som levererats från Bilia i Malmö. Ganska ensam om dom här nere nurå.. 8)
Användarvisningsbild
av Loner
30748052 är lösa kapslar
306715152 är en sats om 4st.

(Mina åker nog på till helgen)

/L
Användarvisningsbild
av eccy243
Loner skrev:30748052 är lösa kapslar
306715152 är en sats om 4st.

(Mina åker nog på till helgen)

/L
Har du fått tag på dessa via Bilbolaget i Östersund??
Jag frågade butikschefen, och han sa att de inte finns som reservdel förrän fr.om. v.20. Har du "lånat" från demobilen? :wink: *Snabbtitt*, nädå de sitter kvar på den :wink: .
Användarvisningsbild
av Loner
Jajamen, har man bara artikelnr så fixar dom fram det mesta, men har man inget artnr så kan man bli stående i flera timmar innan dom lyckas hitta vad man skall ha.

Rekordet är när jag skulle ha täcklocken neranföär ECC'n där knapparna sitter, skulle byta fråpn 3 till 7 platser för knappar, tog över en timme innan dom via viads/vida lyckades hitta rätt lock och färg. Var flertalet ggr på väg att åka hem och själv leta fram artnr, det hade dessutom gått fortare...

Det är 4-pack'et som kommer vecka 20, lösa kåpor finns redan som reservdel.

/L
av Burken
jippie :)
Problem med trafikinformation RTTI

Jag letade lite i bilen men det verkar inte som o[…]

Är där inga felkoder är det tä[…]

245 Turbo

Musbo i filterboxen???

Svårlösta vibrationer

För mej hjälpte det att ta bort alla […]