- tis 14 feb 2006, 17:22
#30437
Hallå!
Funderar starkt på en V50 T5 AWD efter några års körande av andra märken. Har haft en 740 en gång i tiden men mycket vatten har hunnit rinna under bron...
Moderna bilar kan vara lite luriga i de mest ovanliga detaljer, bland annat finns det skräckhistorier om glödlampsbyten på exempelvis VW-Golf som bara kan göras på verkstad!
Hur är det med V50:n? Klarar man dessa banala saker själv? Finns det annat banalt man borde kunna göra själv men modern tillverkningsteknik förhindrar på Volvon? Någon som kan förtälja?
Funderar starkt på en V50 T5 AWD efter några års körande av andra märken. Har haft en 740 en gång i tiden men mycket vatten har hunnit rinna under bron...
Moderna bilar kan vara lite luriga i de mest ovanliga detaljer, bland annat finns det skräckhistorier om glödlampsbyten på exempelvis VW-Golf som bara kan göras på verkstad!
Hur är det med V50:n? Klarar man dessa banala saker själv? Finns det annat banalt man borde kunna göra själv men modern tillverkningsteknik förhindrar på Volvon? Någon som kan förtälja?