NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av frippe87
Satte idag i diskanter fram o bak i min v50 (perfomence) stereon. Trodde inte att det var sant att det kunde göra sådan skillnad. Det var riktigt bra!! Detta rekomenderar jag starkt till alla som vill göra den ''dåliga'' stereon rätt mycket bättre.

Tack Fidde och Fellow för snabb o bra affär!!
av Cosmo
Det låter bra.
Jag beställde diskanter i går, visserligen bara till framsystemet, så jag får dom nog till veckan. Väntar med spänning på resultatet...
Användarvisningsbild
av CabBO
Var monterar du dom och hur kopplar du in dom. Är intresserad själv att utveckla min stereo, men då i min C70.
av frippe87
Dom sätts in där HP o PS har sina diskanter, dvs a stolpen och dörren bak. dock vet jag inte riktigt hur det ser ut på C70. Man får ju byta kåpan på a stolpen. Tog runt 1 timme att sätta in diskanterna i alla dörrar, så det var riktigt lätt!
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
frippe87 :-)-) Tack själv. Kul att det blev bra. Jag älskar själv att kunna njuta riktigt av en låt som verkligen levererar i högtalarna!
Användarvisningsbild
av FiddeUBC
Jag har två diskanter till dörrarna fram hemma från High performance. De kommer från en 05a men det är de nya panelerna.
Sen har jag en bakdiskant High performance också.

Om någon är intresserad av high performance diskanter så hör av er per PM.
Vårda v90 2025

Nöjer man sig med de 15 år som nyare […]

Hade bytt båda oken och luftat systemet. T.[…]

Volvo original slutrör till V60 och S60 2019-[…]

DennisCA's Volvo 850 -97

Det höll på att gå åt helsi[…]