NYA Volvo C30, S40, V50 & C70 relaterade ämnen... OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av rosenlorden
Dom var ju nice, inget på eniro på numret så oreggat kontantkort. Sen Mohammed och Angered kan vara en jobbig kombination... Av någon anledning finns det mycket mer felaktiga tillfällen att vistas därute, mina kusiner har blivit rånade ett par gånger i de trakterna!

Jag hade nog bett mohammed komma till en stormarknad på mer neutral mark o fått dom visade hehe :wink: Som t.ex vid bäckebol Ikea eller liknande...

Ser det löjligt ut att ha dessa på en osänkt V50? Vill inte sabba komforten genom sänkning, men dessa fälgar var ju läckra 8)
av Pippolei
finns några v50 på garaget.org med dessa fälgarna, men de har volvos sportchassi som sänker 20mm så jag skulle tippa på att man måste sänka bilen lite för att det inte ska se dumt ut.
Användarvisningsbild
av rosenlorden
Bilen blev ju riktigt fin med dom fälgarna, är inte T5 (som jag har?) också lite sänkta från början? Om det skulle se likadant ut på min bil, som den du länkade till så är det ju riktigt läckert :D
av Pippolei
Jag har en osänkt T5:a.
Enklaste sättet att se om man har sportchassi och därmed sänkningen är att öppna huven och kolla om man har ett fjäderbensstag i aluminium.
av greenbay
Och vilket är vilket?
Har en 2006 med stag och en 2008 utan stag, men ingen är sänkt...
/Greenbay
av jumu01
Angered tillhör ju inte de mest förtroliga kvarteren i Sverige!
Jag skulle vara mycket försiktig med ev ett köp av dessa, oftast är det så att om priset är otroligt lågt så finns det nästan alltid en hund begraven! :roll:
Vårda v90 2025

Hålrum kan man nog vänta med tills bile[…]

gummilist

@ShogunX , Kan du länka nån text om d[…]

Volvo on call

VoC-enheten sitter inte i takkonsolen, där fi[…]

(Tack för paketet!) Det var så lite,[…]